Shoping placut !

Shoping placut !

luni, 27 martie 2017

Atentie BURCETE I ALINA-ISABELLA infractiuni pe Olx.ro


Aceasta individa se ocupa de mici infractiuni pe Olx.ro , are mai multe conturi cu diverse produse si se preface ca vinde ,doreste plata in cont bancar Raiffaisen dupa care isi inchide contul .
Ea,saracuta ... nu pare sa aiba deviati de comportament dar aparentele inseala ...nu are scrupule si se bucura chiar si la sume de 25 / 50 lei pentru ca se pare ca foamea e mare in ceea ce o priveste ! Feriti-va de acesta infractoare ieftina !
profilul ei FB :  https://www.facebook.com/public/Alina-Isabella
Locuieste fie in Bucuresti ,fie in Cluj Napoca , telefon 0724 835 621 


12 comentarii:

  1. Aceasta individa locuieste in Bucuresti, este vecina mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și unde sunt vecina? In București sau in Cluj Napoca? Asta ca sa nu întreb de unde pana unde sunt din Cluj Napoca... ca te bag in ceata!

      Ștergere
  2. https://m.facebook.com/outletmissdressy/

    https://m.facebook.com/hainedamabuc?fref=ts

    Haine Dama, Alina Burcete , aveti grija cu aceasta individa care arde sume derizorii... pozele produselor nu sunt reale... comanzi ceva si iti trimite pachet cu produse rupte sau foarte uzate ca in caz de ceva sa se scoata ca are pachet trimis si sa poata santaja clientii facandu-I pe ei tepari... Nu va speriati este doar o strategie de tepuit ...eu am facut plangere la parchet...daca mai este cineva care a fost tepuita de individa plss contact ca de restul ma ocup eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt vecina ta sau te-am tepuit pentru o suma “derizorie”? Ma induce in eroare aceasta încercare de a te scoate o victima? Întâmplarea de a te numi Utza nu face sa fii cumva tiganca din Vâlcea care spunea ca nu a primit pachetul, ți-am mai trimis încă unul și la mine nu s-a mai întors nici unul retur?

      Ștergere
    2. Ești de un tupeu ieșit din comun, dar am observat asta. Însă dacă insinuezi ca ți-ai luat o “teapa” de la mine, de ce ai nevoie de cineva sa ma reclami? Nu ar trebui sa ai probe și singurica sa faci asta? A, pardon, numele tău se afla pe tot Internetul ca te plângi ca nu ți-ai primit pachetul cu ambele chitanțe trimise. Iar eu fraiera, te-am și crezut! Iar aceasta melody, care teoretic ar trebui sa aibă și ea o identitate, de ce se ascunde sub un Nickname? Și de ce nu încearcă a rezolva problema, cât eu personal i-am dat e-mail sa fac asta și mi S-a răspuns “ca nu vrea sa fie deranjata”. De când o persoana “țepuită” nu își dorește a fii deranjata sa i se rezolve problema? Ești de ras domnișoara Utza

      Ștergere
    3. Și, mulțumesc pentru publicitatea paginii, acolo unde ai postat linkul paginii mele, întâmplarea face sa intre și oameni normali, nu doar nebuni cu nickaname-uri false pe o pagina de google, iar cele peste 300 de recomandări pozitive, cred ca spun totul despre calitatea mea ca și vânzător! Apropo, cum vine geaca și Blugii aceia care nu au mai ajuns înapoi la mine?!

      Ștergere
  3. intra pe site Politia Romana si fa plangere ,nu conteaza suma ....conteaza doar ca acesta fiinta nu se opreste din infractiuni ! te sustin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care este profesia ta, “blogger”? Ca altfel nu înțeleg, de ce nu ai fost tu la poliția romană, sa reclami aceasta frauda care ai primit-o chipurile de la mine? Iar doamna melody (fără identitate, ca nu știm cine sunteți, va tineti foarte secreta identitate), de ce când ati primit e-mail din partea mea pentru a afla cine sunteți, cu ce v-am supărat și cum as putea rezolva problema, ati spus ca nu vreti sa fiți deranjata? De când o persoana țepuită, nu vrea sa fie “deranjata” sa i se rezolve problema?

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Cu siguranta din sute de cliente câte am avut, nu am mulțumit pe toată lumea, pentru ca, pădure fără uscături, nu exista, iar in provincie am regăsit multe cazuri aproape imposibil de inteles. Însă niciodată nu am dat o teapa voit. Faptul ca nu ati fost mulțumită de un produs, v-a ajuns un colet mai greu sau au existat erori in comenzi, sunt lucruri omenești, care se întâmpla când ai un flux mare de tranzacții. Dacă printre voi S-ar fii numărat cliente care ar știi sa gestioneze o situatie și sa comunice, cu siguranta și-ar fii rezolvat problema foarte usor, pentru ca eu nu las cazuri si cliente nemultumite pentru câțiva lei. Dacă cineva de aici crede ca M-a imbogatit cu 25lei, nu poate decât sa o întreb dacă prostia doare. Nu M-as fii “imbogatit” nici in 100 de ani cu sume de care spuneti voi ca ati fost țepuiți, voit. Am tranzacții de peste 7000 lei in cont, iar pagina mea de mai sus arată cât se poate de clar activitatea mea și feedback-urile celor mai multe dintre clientele mele.
      Iar dacă mi-ar fii Rușine cu mine, nu as posta aici in numele meu și Lăsându-mi pagina personală de vânzări.
      Puneți-va creierul la treaba, este gratis!
      https://www.facebook.com/outletmissdressy/

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere